0

Wiedza sprzedawców w promocjach

merchandisingZawsze, kiedy mowa jest o promocjach szablonową odpowiedzią jest, że reklama (pewnie każdy się z tym zgodzi) jest najsilniej oddziałującym na Klientów sposobem promocji. Płatna lub darmowa – jest odmianą zarobkowej prezentacji usług przez stworzone do tego organizacje. Jedną z takich agencji jest Savoir.
Zespół działań promocyjnych określa się pojęciem powszechnie znanym, jako mrchandising,  savoir.com.pl/merchandising Jest to nie inaczej, jak programowanie oparte na promowaniu sprzedaży przez umiejętną prezentację towaru dla specyficznego rynku odbiorców oraz co najważniejsze we właściwym czasie. To również wykorzystywanie fachowej wiedzy sprzedawców i środków aktywizacji sprzedaży. Merchandising jest współdziałaniem producentów, hurtowników w tworzeniu promocji gwoli handlu detalicznego.

Merchandising

Głównymi elementami, na które składa się merchandising to:
1. Stworzenie atrakcyjnej ekspozycji w sklepach,
2. Wyodrębnianie stoisk oraz firmowych butików,
3. Reklamówki w postaci opakowań, również upominki reklamowe,
4. Udzielanie rabatów oraz posezonowe obniżki cen,
5. Inscenizowanie okazyjnych sytuacji w oknach wystawowych np. z okazji świąt lub obchodów dni szczególnych,
6. Eksponowanie niedaleko kas produktów kupowanych w istocie z impulsu,
7. Eksponowanie opodal siebie produktów komplementarnych,
8. Wykorzystywanie naturalnych cech produktów tudzież muzyki reklamy gwoli tworzenia odpowiedniej atmosfery.

Za pomocą tej formy przedsiębiorstwa przekazują określone treści w formie, które przybierać mogą formę np. apelu. Formy przekazu reklamowego polegają na tym, iż przyciągają uwagę odbiorców z skutkiem wywołania u Klientów zainteresowania.

© 2013 – 2014, darteye. wszelkie prawa zastrzeżone publikacja z www.foxpress.pl

darteye

Dodaj komentarz