0

Przypinki jako narzędzie reklamowe

przypinkiPrzypinki reklamowe to doskonały element promocyjny. Przypinki reklamowe to nic innego, jak plakietki, które często widzi się na młodzieżowych plecakach. Młodzież w ten sposób wyraża swoją tożsamość, wyznawane zasady, poglądy, przekonania itp. Przypinki, to jednak doskonały element promocyjny. Przypinkę, jak sama nazwa wskazuje, przypina się do ubrań, plecaków, w zasadzie do wszystkiego, co podpowie nam wyobraźnia.

Przypinka pomaga zareklamować się, może być znakiem rozpoznawczym danej firmy, może reprezentować dany brand, dzięki przypinkom, można z powodzeniem prowadzić całą akcję reklamową. Przykłady?

Przypinki mogą posłużyć do szybkiej identyfikacji firmy podczas targów branżowych, gdzie również można je rozdawać jako gift’y reklamowe, jeśli chcemy być lepiej zapamiętani przez potencjalnego klienta. Można także użyć ich wewnątrz firmy jako identyfikatory. Można dodawać je, jako gratisy do gazety branżowej, aby zwrócić na siebie uwagę. Można także, w ramach kampanii reklamowej rozdawać zamiast ulotek- zapinki, co pomoże nam wprowadzić firmę na rynek. W zasadzie zastosowań przypinek jest wiele, trzeba tylko pogłówkować.

Co z ich innym zastosowaniem, nie reklamowym? Tu także jest szeroki pole do popisu. Można użyć ich jako znak odróżniający np. podczas studniówek, czy też wieczorów kawalerskich oraz panieńskich ( zapinki mają wtedy służyć szybkiej identyfikacji). Przypinki doskonale sprawdzą się również w podczas wyjść rekreacyjnych z maluchami przedszkolnymi, czy dziećmi szkolnymi (kino, teatr, filharmonia)- pomogą sprawnie „odliczyć” dzieciaki. Zapinki doskonale sprawdzą się także podczas wycieczek, na zielonej szkole, czy obozie. Są także doskonałym rozwiązaniem dla grup zorganizowanych podczas przemierzania np. górskich szlaków. Zastosowań jak widać jest bardzo wiele, a przypinki to bardzo praktyczne gadżety.

© 2013, maven. All rights reserved.

Dodaj komentarz