Mnie również dopadła instytucja małżeństwa. Wyszłam za mąż, chociaż zawsze obiecywałam sobie, że absolutnie nigdy nie podejmę takiej decyzji. Jednak kiedy mój chłopak oświadczył się powiedziałam tak. Zrobił to w bardzo romantyczny sposób. No cóż strzała amora i mnie dopadła. Po przyjęciu zaręczynowym wspólnie z rodzicami uzgodniliśmy dzień wesela. Moja mama zdecydowała, że zajmie się przygotowaniami do wesela.
Data wydawała się daleka, ale czas szybko płynął. Po zaślubinach czekała nas Dominikana podróż poślubna, w którą udaliśmy zaraz po weselu. Od miejsca docelowego dzieliły nas tysiące kilometrów i długi lot samolotem, na który lotnicze bilety kupiliśmy w bardzo okazyjnej cenie. Po wylądowaniu potrzebowaliśmy trochę zrelaksować się, przestawić nasze organizmy na inną strefę czasową. Dobrze, że Zanzibar hotele w których zarezerwowaliśmy pokoje, były o wysokim standardzie. Położone nad oceanem z z przestronnym tarasem. Widok z tarasu budził zachwyt, a szum oceanu działał na nasz system nerwowy jak balsam. Leżąc na łóżkach turystycznych wyobrażaliśmy sobie, że jesteśmy w raju. Po kilku dniach ustaliliśmy, że Tajlandia wypoczynek który sobie zafundowaliśmy jest wspaniały, ale powinniśmy też urozmaicić sobie pobyt. Zanzibar wycieczki organizowane przez dyrekcję hotelu były znakomitą możliwością. Proponowano nam Malediwy wyjazdy w tereny zamieszkane przez rdzennych mieszkańców i podziwianie bogactwa natury oraz Chiny zwiedzanie okolicznych miast. Zetknęły się tu kultury byłych kolonistów wyspy z obyczajami miejscowych, co dało świetną mieszankę kulturową. Czas przeznaczony na nasz odpoczynek dobiegł końca. Wróciliśmy, do domu przywieźliśmy wspaniałe wspomnienia. Już teraz postanowiliśmy, że w przyszłym roku przyjedziemy znowu w to urocze miejsce.

© 2012 – 2014, meethod_pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.