Wyjazdy firmowe

Mnie również dopadła instytucja małżeństwa. Wyszłam za mąż, chociaż zawsze obiecywałam sobie, że absolutnie nigdy nie podejmę takiej decyzji. Jednak kiedy mój chłopak oświadczył się powiedziałam tak. Zrobił to w bardzo romantyczny sposób. No cóż strzała amora i mnie dopadła. Po przyjęciu zaręczynowym wspólnie z rodzicami uzgodniliśmy dzień wesela. Moja mama zdecydowała, że zajmie się przygotowaniami do wesela.
Data wydawała się daleka, ale czas szybko płynął. Po zaślubinach czekała nas Dominikana podróż poślubna, w którą udaliśmy zaraz po weselu. Od miejsca docelowego dzieliły nas tysiące kilometrów i długi lot samolotem, na który lotnicze bilety kupiliśmy w bardzo okazyjnej cenie. Po wylądowaniu potrzebowaliśmy trochę zrelaksować się, przestawić nasze organizmy na inną strefę czasową. Dobrze, że Zanzibar hotele w których zarezerwowaliśmy pokoje, były o wysokim standardzie. Położone nad oceanem z z przestronnym tarasem. Widok z tarasu budził zachwyt, a szum oceanu działał na nasz system nerwowy jak balsam. Leżąc na łóżkach turystycznych wyobrażaliśmy sobie, że jesteśmy w raju. Po kilku dniach ustaliliśmy, że Tajlandia wypoczynek który sobie zafundowaliśmy jest wspaniały, ale powinniśmy też urozmaicić sobie pobyt. Zanzibar wycieczki organizowane przez dyrekcję hotelu były znakomitą możliwością. Proponowano nam Malediwy wyjazdy w tereny zamieszkane przez rdzennych mieszkańców i podziwianie bogactwa natury oraz Chiny zwiedzanie okolicznych miast. Zetknęły się tu kultury byłych kolonistów wyspy z obyczajami miejscowych, co dało świetną mieszankę kulturową. Czas przeznaczony na nasz odpoczynek dobiegł końca. Wróciliśmy, do domu przywieźliśmy wspaniałe wspomnienia. Już teraz postanowiliśmy, że w przyszłym roku przyjedziemy znowu w to urocze miejsce.