W to lato podjęłam decyzję, aby wyjechać na Brazylia wypoczynek z koleżanką. Zimę owszem lubimy, ale tylko podczas świąt bożonarodzeniowych i na fotografiach. Malowniczo wygląda, ale niestety jest dość zimno a my uwielbiamy słońce. Ustaliłyśmy że należy wyjechać tam, gdzie klimat nie jest kapryśny, a słońca jest pod dostatkiem.
Wyspa Madera wycieczka. Zdecydowałyśmy się szybko i wykupiłyśmy wyjazdy na zamówienie. Przygotowałyśmy się do wyjazdu i w drogę. Podróż nie zdążyła nas zmęczyć, bo nie trwała zbyt długo. Wprost przeciwnie, zgodnie stwierdziłyśmy, że latanie samolotem to wyśmienita przygoda. Kiedy sunął w chmurach poczułyśmy wolność, a gdy podchodziłyśmy do lądowania widoki były niesamowite. Roślinność tworzyła barwne wielkie dywany. Po wylądowaniu odwieziono nas do miejsca, gdzie czekały na nas ekskluzywne Mauritius hotele. Po krótkim odpoczynku poszłyśmy nad ocean.
Słoneczko ogrzewało nasze ciała a bryza delikatnie nas ochładzała. Tego właśnie potrzebowałyśmy. Trochę popływałyśmy, ale niestety kondycja nasza nie była w najlepszej formie, postanowiłyśmy pozostały czas przeznaczyć na opalanie. w drugim dniu zaplanowane były Tajlandia wycieczki. Ja z koleżanką pojechałam do winnicy, gospodarz zaprosił nas do ogromnych zimnych piwnic, gdzie w dużych beczkach dojrzewało wino. Degustacja na którą zostaliśmy zaproszone przeciągała się, a to dlatego, że spotkaliśmy tam turystów z Polski, w kraju pracują w jednej firmie, która co roku organizuje im wyjazdy firmowe. Ich szef stwierdził, że jest to świetna integracja, najlepsza pod słońcem. Ciekawe spostrzeżenie, muszę tą opinie przekazać mojemu szefowi. Oczywiście kiedy wrócę z urlopu.

© 2012 – 2014, meethod_pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.