Moja ostatnia Dominikana wycieczka była strzałem w dziesiątkę. Wycieczka, którą sobie zaplanowaliśmy była bardzo fajna. Tego lata nastawiłam się na bardziej aktywny Sri Lanka wypoczynek.
Uzgodniłam wraz z dziećmi i mężem, że owszem oddamy się słodkiemu lenistwu, ale część czasu poświęcimy na Brazylia zwiedzanie. Razem z dziećmi wytyczyliśmy trasę Peru wycieczki. Zrobiło się wiele zamieszania, bo każdy miał inną wizję. Długo nie mogliśmy dojść do porozumienia, więc ustaliliśmy, że każdy osobno opracuje plan Seszele wycieczki. Następnie poznamy je i dokonamy wyboru najciekawszej trasy. Po wstępnej weryfikacji zwyciężyła oferta męża, była najbardziej dopracowana, konkretna i rzeczowa. Inne odłożyliśmy do szuflady z postanowieniem, że jeszcze kiedyś do nich wrócimy. Zaakceptowanie Peru wyprawy zostało dokonane przez całą familię, bez wyjątku wszyscy ochoczo zatwierdzili taki plan. Pozostało tylko ustalenie daty wyjazdu.
Zdecydowaliśmy się na początek tego miesiąca i daliśmy sobie trochę czasu na pozamykanie wszystkich swoich spraw. Nazajutrz rano mąż zakupił promocje lotnicze. I pozostało nam czekać do ustalonego terminu. Dokładnie za tydzień pojechaliśmy na lotnisko i rozpoczęliśmy podróż w nieznane, otwarci i ciekawi na czekające nas przyjemności. Lot trwał parę godzin. Już w samolocie, kiedy podchodziliśmy do lądowania byliśmy zauroczeni, pejzaż był tak fantastyczny, że chętnie pokrążylibyśmy nad wyspą parę razy. Po wyjściu z samolotu, ujrzeliśmy czekające na nas na płycie lotniska, egzotyczne piękności witające i pozdrawiające nas łamaną angielszczyzną. Każdy wysiadający pasażer otrzymał pęk kwiatów. Wszyscy zgodnie stwierdziliśmy, że trafiliśmy do raju, gdzie czeka nas wspaniały Tajlandia wypoczynek. Cóż nie pomyliliśmy się ani trochę, tak właśnie było.

© 2018 – 2019, meethod_pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.