Pierwszy raz w życiu wyjechałam w tym roku na Meksyk wypoczynek w grupie.
Właściciel naszej firmy co roku organizuje wyjazdy Malediwy incentive. Prawie wszyscy z mojej pracy już byli w we wcześniejszych latach na takim wyjeździe. Ja jako Nowa pracownica otrzymałam taką ofertę i nie muszę przyznać nie podobała mi się taka forma zbiorowego odpoczynku. Koledzy zapewniali mnie, że zawsze doskonale relaksują się. Twierdzą, że szef odkrywa wtedy całkowicie inne oblicze. W pracy jest zawsze bardzo zajęty i wymagający. Trochę powiedziałabym niedostępny. Tam jest jednym z nas. Po namyśle wyraziłam zgodę. Wciągnęli mnie na listę i nie było odwrotu. Wyjechaliśmy o poranku, tym razem miała to być Peru wycieczka z dłuższymi postojami. Po zaplanowanej trasie zarezerwowane Bali hotele czekały na nasz przyjazd. Plan był tak ułożony, że gdy dzień rezerwowaliśmy na Bali zwiedzanie to następne dwa lub trzy dni odpoczywaliśmy. Muszę przyznać, że było bardzo fajnie. W dzień opalaliśmy się i kąpali do woli, a wieczorami siadaliśmy w przytulnych kafejkach tuż obok oceanu i przy muzyce tańczyliśmy do świtu.
Po odespaniu zarwanej nocy jechaliśmy dalej. W drodze do następnego punktu kierowca zatrzymał autobus, zewsząd otaczała nas egzotyczna roślinność, opiekun, który organizuje te Madera wyjazdy tajemniczo uśmiechając się poprowadził nas wąskimi górskimi ścieżkami w głąb tej dziczy. Byliśmy już trochę zniechęceni tą niewiadomą i zaczęliśmy okazywać niezadowolenie, gdy naszym oczom ukazał się piękny widok. Ze skalnego urwiska spadały tony wody, tworząc kolorową tęczę, wokół rosła bujna roślinność a bryza wodna chłodziła nasze zmęczone ciała. Dość długo staliśmy wpatrzeni w to wspaniałe dzieło natury. Dla takiej chwili warto było przebyć tę trudną trasę. Szybko zapomnieliśmy o zmęczeniu. I tak mijały następne dni naszego pobytu, aż okazało się, że czas powrotu zbliża się nieubłaganie. Z tej Tajlandia wyprawy zachowamy w pamięci wiele pięknych chwil.

© 2012 – 2014, meethod_pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.