pozycjonowanie stronObecnie bez mocnej pozycji w Internecie bardzo ciężko o sukces na rynku. W dzisiejszych czasach to właśnie w sieci szukamy praktycznie wszystkiego, w tym całej masy usług oferowanych przez różne firmy. Dlatego, jeśli prowadzimy własną działalność, warto byśmy mocniej zainteresowali się tematem marketingu internetowego. W tym artykule odpowiem na kilka bardzo istotnych pytań. Między innymi kto wykona dla nas kampanię reklamową w Internecie i ile to kosztuje.

Każda profesjonalna agencja interaktywna (rodzaj agencji reklamowej wyspecjalizowanej w marketingu internetowym) zrealizuje dla nas kampanię reklamową w sieci. Jak znaleźć odpowiedniego specjalistę? Najlepiej korzystając w tym celu z wyszukiwarki Google. Wpiszmy zatem przykładowo takie frazy jak „pozycjonowanie stron Kraków”, „agencja interaktywna Katowice”, czy „agencja SEO Wrocław”. W odpowiedzi dostaniemy całą ścisłą czołówkę firm z branży. Nic tylko wybrać odpowiedniego kandydata.

Jeśli chodzi o raodzaj reklamy w sieci to zasadniczo wyróżniamy dwie metody – pozycjonowanie stron oraz kampania AdWords, bardziej ogólnie kampanie PPC (pay per click). Pozycjonowanie stron to proces długotrwały, często zajmujący od 2 do nawet 12 miesięcy. Z kolei kampania AdWords jest gotowa do działania natychmiast po skonfigurowaniu.

Ile kosztuje taka reklama w sieci? Koszt tak naprawdę zaczyna się już w granicach około 600 złotych? Rzecz jasna wszystko zależy od konkurencyjności branży. Jaki potencjalny zysk możemy mieć z zainwestowanych 600 złotych? Załóżmy, że pojedyncze wejście będzie nas kosztować 50 groszy, a współczynnik konwersji wyjdzie na poziomie 5%. Po obliczeniach daje nam to 1200 odwiedzin strony i 60 klientów! Zwrot z inwestycji jest zatem ogromny.

© 2013, maven. Wszystkie prawa zastrzeżone.